۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸

بلاتکلیفی 13 روزه مس در تهران/ شاگردان مهابادی به سرچشمه برمی‌گردند

بلاتکلیفی 13 روزه مس در تهران/ شاگردان مهابادی به سرچشمه برمی‌گردند

تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان که اردوی آماده‌سازی خود را پیش از دیدار پلی‌آف لیگ برتر در تهران برگزار کرده است، پس از 13 روز بلاتکلیفی قصد دارند به سرچشمه بازگرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان که به عنوان تیم دوم گروه "الف" از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، جواز حضور در دیدار پلی‌آف لیگ برتر را بدست آورد، در 13 روز گذشته اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برگزار کرده است.

آنها منتظر مشخص شدن تیم دوم گروه "ب" و حریف خود در مرحله پلی‌آف هستند که به علت مطرح شدن بحث تبانی در این رقابتها و وضعیت نامشخص تیم‌های گروه "ب"، هنوز حریف خود را در این مرحله نشناخته‌اند.

با توجه به اینکه مس سرچشمه در بازی رفت میهمان است، برای اینکه شرایط سفرش به شهرهای اهواز، همدان، یاسوج و یا کرمانشاه را راحت‌تر کند، اردوی خود را در تهران برگزار کرده تا پس از مشخص شدن حریف خود در این مرحله، راهی یکی از این شهرها شود.

مسئولان باشگاه مس سرچشمه که از طولانی شدن زمان بررسی بحث تبانی در لیگ دسته اول و تاخیر در صدور رای توسط کمیته انضباطی بسیار ناراحت هستند، پس از تحمل ضرر میلیونی، قصد دارند امروز به شهر سرچشمه باز می‌گردند.

پیش از این قرار بود دیدار رفت پلی‌آف لیگ دسته اول، روز ششم اردیبهشت‌ماه بین تیم‌های صنعتی خوزستان و مس سرچشمه کرمان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود اما مسئولان سازمان لیگ به خاطر بحث تبانی، مانع از برگزاری این بازی شدند.

کد خبر 2044832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha